A message.



I just read someone blog. She lost her boyfriend, not because of break, but her bf were gone forever. Ya know what i mean rite? Semua orang pun tahu. Ajal dan maut di tangan Tuhan. Kita sebagai manusia hanya merancang dan menerima takdir-Nya. Tapi, mcm mana rasanya kehilangan orang yg kita sayang? Dan hilang untuk selamanya? Tanpa angin dan ribut, dgn tiba-tiba dan serta merta? Mcm mana kita nak terima takdir yg mcm tu? Mungkin di hadapan orang kita masih boleh melemparkan senyuman, tapi dalam hati? Hanya kita dan Dia yg tahu.



Aku tak pernah rasa kehilangan orang yang aku sayang. Orang yang pergi get lost dari life aku tu ada ah. If ya know what i mean. Kalau boleh, tak nak rasa pun. Memang aku tak pernah rasa, tapi aku dapat bayangkan betapa sakit dan pedihnya rasa kehilangan tu. Bila hilang org yg selama ni dekat dgn kita 24 jam tanpa henti? Bila hilang org yg text kita selama ni 24 jam tanpa henti? Bila hilang org yg call kita 24 jam tanpa henti? Dan lebih-lebih lagi bila hilang orang yg paling kita sayang dan cinta. Oh my, aku tak  dapat bayangkan. Mcm mana nk terima? Pls tell and teach me how.

Dalam setiap perhubungan mesti ada masa depan. Bukan sekadar suka suka. But how if all the plan hilang and will never come true? Seriously susah nak terima and aku tak dapat bayangkan kalau semua ni jadi kat aku. So, the conclusion is, please appreciate apa yang kita ada sekarang. So you won't regret when the person that we love gone forever.

"A message." was posted on: Sunday, November 18, 2012 @ 6:38 AM Add comment 1


Older Post | Newer Posts


Twitter


You’re lucky, Allah SWT gifted you with hidayah. Share it with others too.
Owner
Fatin Nursyahira / 17

Listen